[:es]Campeonato del Club Social “Premio 25 Aniversario” 2017[:ca]Campionat del Club Social “Premi 25 Aniversari” 2017[:]

[:es]

Campeonato del Club Social “Premio 25 Aniversario” 2017

Nestor Benabarre, Carmen Borrell, Josep Durano y Carlos Alaman se adjudican el

Campeonato del Club Social “Premio 25 Aniversario” 2017

 

El sábado 28 de Octubre tuvo lugar el Cpto. del Club Social Premio 25 Aniversario conmemorando tan señalada fecha desde su inauguración allá por el año 1992.

El día consistió en un torneo bajo la modalidad Stableford Individual Hcp. y Scratch donde tomaron parte 115 jugadores saliendo todos a tiro a las 9.30 horas.

Una vez finalizada la prueba el acto seguiría por la noche donde se procedería a una cena con los socios del club, familiares y amigos de los socios. Al acto acudieron 110 comensales donde se encontraba también el Presidente de la Federación Catalana de Golf Sr. Ramón Nogué y Sra. Desgraciadamente el Presidente del club no pudo asistir a dicha cena ya que lamentablemente su padre falleció esa misma tarde. D.E.P. En su lugar lo represento el vicepresidente 1º del club Sr. Nestor Gutierrez quien dedico unas palabras de condolencia a los asistentes a la cena, como también lo hizo el Sr. Nogué.

Una vez realizado el reparto de premios se procedió a un suculento sorteo de regalos consistentes en material de golf de alto standing y a un crucero por el Mediterráneo para dos personas que recayó en nuestro presidente del Comité de Competición Carlos Rojo. Dicho sorteo lo realizó el jugador y socio del Raimat Golf Club, el profesional Carlos Pigem, que recientemente ha obtenido la tarjeta para disputar el European Tour la temporada que viene.

Al finalizar el sorteo nuestro querido amigo y socio Ramón Jardi amenizó la velada con su clásico Karaoke al cual se sumaron una buena mayoría de socios donde bailaron y degustaron de barra libre ofrecida por nuestro restaurador Jim Rovirosa. La fiesta del 25 Aniversario finalizado a las 02.00 de la madrugada.

Las clasificaciones del torneo fueron las siguientes:

 

GENERAL HANDICAP MASCULINO         NESTOR BENABERRE                              46 PUNTOS

GENERAL HANDICAP FEMENINA            CARMEN BORELL                                     41 PUNTOS

GENERAL SCRTACH INDISTINTA            JOSEP DURANO                                        33 PUNTOS

GENERAL SENIOR INDISTINTA               CARLOS ALAMAN                                      41 PUNTOS[:ca]

Campionat del Club Social “Premi 25 Aniversari” 2017

Nestor Benavarri, Carmen Borrell, Josep Durano i Carlos Alaman s’adjudiquen

el Campionat del Club Social “Premi 25 Aniversari” 2017

 

El dissabte 28 d’Octubre va tenir lloc el Cpto. del Club Social Premi 25 Aniversari commemorant tan assenyalada data des de la seva inauguració allà per l’any 1992.

El dia va consistir en un torneig sota la modalitat Stableford Individual Hcp. i Scratch on van prendre part 115 jugadors sortint tots a tir a les 9.30 hores.

Una vegada finalitzada la prova l’acte seguiria a la nit on es procediria a un sopar amb els socis del club, familiars i amics dels socis. A l’acte van acudir 110 comensals on es trobava també el President de la Federació Catalana de Golf Sr. Ramón Nogué i Sra. Desgraciadament el President del club no va poder assistir a aquest sopar ja que lamentablement el seu pare va morir aquesta mateixa tarda. DEP. En el seu lloc el va representar el vicepresident 1º del club Sr. Nestor Gutierrez qui dedicar unes paraules de condolença als assistents al sopar, com també ho va fer el Sr. Nogué.

Una vegada realitzat el repartiment de premis es va procedir a un suculent sorteig de regals consistents en material de golf d’alt standing i a un creuer pel Mediterrani per a dues persones que va recaure en el nostre president del Comitè de Competició, Carlos Rojo. Aquest sorteig ho va realitzar el jugador i soci del Raimat Golf Club, el professional Carlos Pigem, que recentment ha obtingut la targeta per disputar el European Tour la temporada que ve.

En finalitzar el sorteig el nostre benvolgut amic i soci Ramón Jardi va amenitzar la vetllada amb el seu clàssic Karaoke al com es van sumar una bona majoria de socis on van ballar i van degustar de barra lliure oferta pel nostre restaurador Jim Rovirosa. La festa del 25 Aniversari finalitzat a les 02.00 de la matinada.

Les classificacions del torneig van ser les següents:

 

GENERAL HANDICAP MASCULÍ              NESTOR BENABERRE                              46 PUNTOS

GENERAL HANDICAP FEMENINA           CARMEN BORELL                                     41 PUNTOS

GENERAL SCRATCH INDISTINTA            JOSEP DURANO                                        33 PUNTOS

GENERAL SENIOR INDISTINTA               CARLOS ALAMAN                                      41 PUNTOS[:]

Scroll to top